Durex with ribs

Een interessante opkomende vorm van viral marketing (voor uitleg zie vorig artikel) is guerrillamarketing. Guerillamarketing is het onconventioneel bedrijven van marketing op basis van een laag budget. Deze vorm van marketing wordt nog steeds uiterst weinig gebruikt, waarschijnlijk door de soms grote risico’s die aan guerilla-acties kleven. Onderstaande actie van Durex is een duidelijk voorbeeld van guerillamarketing. Ook Duracell, een fototoestellenfabrikant, Brussels Airlines en bbq-leverancier Vijay lijken het nieuwe marketingprincipe te begrijpen.

Ribs

Advertenties

2 Reacties op “Durex with ribs

  1. Toppie junior. Ga lekker door. Creativiteit en idealen zijn nodig in rationeel ingestelde wereld.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s