Geil, Geiler, Geilst

iPhoneHet is weer zover! Na het wereldwijde succes van de iPod poogt Apple opnieuw de wereld te veroveren. Ditmaal moet de iPhone het gaan doen. We vergeten de juridische romsplomp rondom de merknaam even, want wat kan de iPhone nou allemaal? Hoe gaat Apple met haar iPhone in een klap verkoopleider op de telefoonmarkt worden? Ook ik was enigszins sceptisch toen ik lucht kreeg van het grote nieuws. Al die scepsis werd echter met de grond gelijk gemaakt na het zien van de officiële introductie van de iPhone, gegeven door Apple CEO Steve Jobs himself. De titel dekt perfect de lading: ‘Introducing iPhone, Apple reinvents the phone.’ Let vooral op Cover Flow-techniek en de Landscape-functie. Werkelijk om de vingers bij af te likken. De film duurt even, maar is het kijken zeker waard!

5 Reacties op “Geil, Geiler, Geilst

  1. Ben bang dat ik ook met de iPhone weer een slachtoffer van m’n Applezwakte ga worden

  2. en ik ben blij dat ik geen geld heb, en als ik het wel ga krijgen ga ik ervan naar NY

  3. Apple blijft me verbazen. Dit bedrijf loop lichtjaren voor op andere bedrijven als het aan komt op “User Experience”.

    Over 6 maanden ga ik zeker even naar de Apple-store om aldaar dit knap staaltje technologie te ervaren!

  4. Heb inmiddels ook andere geluiden gehoord. De iPhone schijnt op het moment dat ie uitkomt toch wat achter te lopen, vooral de 2mp camera is tegen die tijd ver onder de maat. Misschien toch iets langer wachten en voor de iPhone2 gaan….

  5. Ach het betreft nog een beta model. Voor Apple is het dodelijk simpel om de 2MP camera te upgraden naar 3, 4 of 5 MP. Gewoon een handtekening onder een chinees contract en je Rev.2 iPhone heeft een betere camera. Daar maak ik me het minste druk over. De iPhone is in mijn ogen ook niet gericht op de mensen, die veel plaatjes schieten (doelgroep 13-18 jaar?) met een mobiele telefoon.

Geef een reactie

