Strijd bij de stationsingang

Sinds de introductie van het nieuwe gratis dagblad De Pers is de strijd om de aandacht van de forens begonnen. Nu er drie gratis kranten op de markt zijn is mijn treinreis veranderd in een interessant media-avontuur.

Zodra ik Station Amsterdam Zuid WTC binnenloop wordt er, terwijl ik met mijn rechterhand een Metro aanneem, van links direct een kersverse editie van De Pers in mijn linkerhand gedrukt. De Spitsuitdeler blijft teleurgesteld achter. En dan te bedenken dat PCM in samenwerking met KPN binnenkort waarschijnlijk een vierde gratis krant lanceert. Het lijkt erop dat de stationsingangen in Nederland zich zullen ontpoppen tot een heus strijdtoneel. Het resultaat is na de spits terug te zien in het treininterieur…

2 Reacties op “Strijd bij de stationsingang

  1. Ik kan niet wachten tot de eerste foto van stapels Metro’s, Spitsen, de Pers en dag! Wat een mooi aangezicht zal dat zijn zo net na de spits in de trein.

  2. Zouden de treintafeltjes het nog houden?

Geef een reactie

