Use condoms

Het creëren van angst is verreweg de meest effectieve methode om een attitudeverandering bij mensen te bewerkstelligen. Als mensen een bepaalde mate van angst voelen dan komt de boodschap beter over. Bij een overmaat aan angst wordt de boodschap echter afgeketst. Deze theorie over fear-arousing communication is één van de vele theorieën die een student communicatiewetenschap dagelijks te verwerken krijgt. Maar wanneer is een angstgevoel te intens? De onderstaande commercial van een condoomfabrikant zoekt deze grens nadrukkelijk op. Waar ligt uw grens?

Advertenties

2 Reacties op “Use condoms

  1. gewoon weglopen, dan stopt hij wel met huilen.
    Ik vind dit toch een betere manier om mensen aan de condooms te krijgen: [url=http://weblogs.nrc.nl/weblog/newyork/2007/02/18/merkcondooms/]klik[/url]

  2. Maar je hebt ook hele lieve kinderen!

    X Sabina

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s