Kent originaliteit ook grenzen?

Lancyr is de nieuwste verzekeraar en hypotheekverstrekker van ons land. Om je als merk ijzersterk in de markt te zetten is natuurlijk een goede reclamecampagne nodig. De keuze voor een guerrillastrategie was door Lancyr al snel gemaakt. De afgelopen weken verschenen dan ook op verschillende plaatsen in Nederland tal van bebrilde bulldogs ten tonele. Dit leidde tot een heel aantal leuke plaatjes, echter ben ik zelf geen bulldog tegengekomen. De campagne zal ongetwijfeld geïnspireerd zijn op de nummer één uit de Guerrillamarketing Top 10 die eerder op Communicatiedrang verscheen.

De guerrillacampagne wordt ondersteund door een commercial waarin dezelfde bulldog te zien is. Al met al een leuke reclamecampagne, maar een rappende bulldog inzetten gaat misschien wat ver.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s