Tefal eat your heart out!

Sommige producten lenen zich niet goed voor een prachtige, originele marketingcampagne. Tefal en Princess kunnen hier zeker over meepraten. De nieuwe keukenmachine of de extra snelle waterkoker is niet zo lekker in de markt te zetten als de nieuwe iPhone of een nieuw paar sportschoenen. Blenderfabrikant Blendtec dacht hier anders over en zette de website Willitblend.com op om de consument te laten zien wat de Blendtec TotalBlender allemaal kan. Is dat zo bijzonder? Nee, de nieuwe keukenmachine van Tefal zal wellicht ook een website hebben. Tom Dickson maakt het verschil.

Deze in witte jas gehulde ‘wetenschapper’ mixt alles wat de inmiddels flinke schare fans maar suggereert. Want de TotalBlender blends everything! Dickson heeft inmiddels tientallen filmpjes gemaakt en stelt daarin elke keer de vraag Will it blend? En uiteraard lukt het hem elke keer weer. Eerder slachtofferde Dickson al een blikje cola, een flesje bier, gloeilampen, een golfclub en een iPod en zoals hieronder te zien is was recentelijk de iPhone aan de beurt.

En ja, Dickson komt de belofte die hij aan het eind van de film maakt na. Het hoogste bod staat al op maar liefst 1.100 dollar! Een goede marketeer kan voor werkelijk alles een geniale marketingcampagne bedenken.

Advertenties

Een Reactie op “Tefal eat your heart out!

  1. Tefal wie gebruikt het niet.
    net als HHA
    Ga naar http://www.helpinghandalmere.nl

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s