Rappende Rijschoolreclame by Lange Frans

Niet alles is via het internet te regelen en niet elke plek is per trein bereikbaar, zodoende komt er voor iedereen een tijd dat het rijbewijs niet meer uit kan blijven. Die tijd is voor mij ook gekomen en was reden voor een grootscheepse internetspeurtocht. Welke rijschool is het goedkoopst? Welke rijschool heeft het hoogste slagingspercentage? Kan ik er een spoedopleiding volgen? Waar zit de rijschool? Maar stiekem laat ik mij natuurlijk ook een beetje verleiden door het marketingverhaal van de rijschool. Zo stuitte ik na enige tijd internetspeuren op rijschool Dorland. Een redelijke site naar rijschoolmaatstaven, een goede prijs en een redelijk slagingspercentage…Maar wacht, Lange Frans heeft er ook wat over te zeggen. Geweldig! Misschien is hij wel degene die mij over heeft gehaald…

En waar hebben we dat eerder gezien?

Geef een reactie

