Communicatiedrang.nl wordt PeterEvers.net

Communicatiedrang.nl is niet meer. Alle artikelen staan hier nog wel en kijk gerust even in het rond, maar de echte actie vindt nu plaats op PeterEvers.net. Dat is mijn nieuwe persoonlijke weblog waar ik schrijf over mobile marketing, web2.0 en alle onderwerpen waar deze twee elkaar ontmoeten. Op PeterEvers.net is eveneens gedetailleerde informatie te vinden over mijzelf, mijn interesses, waar ik allemaal te vinden ben en hoe ik jou van dienst kan zijn. Dus kom vooral even kijken op PeterEvers.net!PeterEvers.net

Geef een reactie

